Μην ξεχνάτε: Το Ανώτερο υπάρχει πάντα μέσα μας


Ίσως αν δεν είχα τόσες εμπειρίες για πράγματα που υπερβαίνουν τα "κλασικά" αυτού του κόσμου, να μην είχα αναζητήσει ποτέ κάτι ιδιαίτερο από τα τρισδιάστατα γήινα. 

Όμως βίωσα τόσες ζωντανές παραστάσεις που με οδήγησαν στην αναζήτηση και στη δημιουργία  αυτής της ιστοσελίδας, όχι συνειδητά, θα έλεγα υποσυνείδητα ήλθε αυτό blogging.

Προσεχώς, θα τα μοιραστώ όλα μαζί σας, όπως...

- τη τρομερή λάμψη που με διαπέρασε σε κλάσματα δευτερολέπτου (με ήχο) καθώς περπατούσα στο δρόμο για το γραφείο και αυτόματα γνώριζα 100% πως μια απόφαση που ήταν απίθανο να κερδίσω, ήταν κερδισμένη την επόμενη το πρωί με κάθε λεπτομέρεια...

- τη μετάβαση μου μέσω φωτεινού τούνελ σε άλλο κόσμο σε κατάσταση ξύπνιου και τι συνάντησα εκεί, τι μου είπαν και τι μου έδωσαν στην παλάμη του χεριού...

-τα φύλλα από λουλούδια που με ...ακολουθούσαν σε κάθε βήμα μου σε πλήρη άπνοια, καλοκαίρι στη μεγάλη πλατεία του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα και τα οποία κράτησα για δέκα χρόνια και πλέον όπως ακριβώς τα μάζεψα...

-τις αναδρομές ζωής, που μου έδειξαν πολλά σε άλλους πλανήτες, την αποστολή εκείνων των όντων, την πλήρη θεώρηση των παράλληλων συμπάντων και την παράλληλη ύπαρξη της οντότητας μου, καθώς και άλλες λεπτομέρειες που με εντυπωσίασαν και διαρκώς έρχονται στη μνήμη μου περισσότερες...

-την περίοδο που έβλεπα με γυμνό μάτι τα φωτόνια, αν και επιστημονικά εξηγείται πλέον, ότι μπορεί να συμβεί...

- την εμπειρία μoυ με διορατικά πρόσωπα που είναι πολύ γνωστά στον κόσμο και πολλά οράματα και όνειρα με ιερά πρόσωπα που έχουν καταγραφεί σε τετράδια...

- καθώς και άλλα που άλλαξαν πολλά στην κοσμοαντίληψη μου, χωρίς να επηρεάσουν την γήινη καθημερινότητά μου...

Όταν μου έλθει από μόνο του, θα τα καταγράψω...

Σας φιλώ!

Υπάρχει το Ανώτερο - Υπάρχουμε Καλύτερα με Αυτό Μέσα Μας!

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη