Οι στιχομυθίες της μαφίας των φαρμάκων

Στο φως η δικογραφία και οι διάλογοι μελών του κυκλώματος για τις παράνομες συνταγογραφήσεις αντικαρκινικών σκευασμάτων – Στο μικροσκόπιο δύο ακόμη νοσοκομεία, ιατροί, υπάλληλοι του αεροδρομίου 


«Το Avastin (σ.σ. φάρμακο για μεταστατικούς καρκίνους) 18.000, συν 19.500, συν 9.000 κ.λπ., περίπου 65.000. Στα παλιά μου τα παπούτσια σου λέω. Εγώ θα πάρω 200.000 ευρώ… Κι εγώ είπα στο νοσοκομείο χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί μου απαντήσανε. Οι άνθρωποί μου θα πάρουν λεφτά κάτω από το τραπέζι. Κι εσύ αν μου βγάζεις τρακόσιες χιλιάδες, εγώ θα σου αφήσω εκατό χιλιάδες. Εγώ έχω πολλά λεφτά στα νοσοκομεία».

Απόσπασμα από τις συνομιλίες του 70χρονου Αιγύπτιου Ντεγιάμπ Χουσεΐν, αρχηγού του κυκλώματος που κέρδισε περίπου 25.000.000 ευρώ από παραεμπόριο νοσοκομειακών φαρμάκων στερώντας ελπίδες ζωής από καρκινοπαθείς.

Διαβάστε περισσότερα εδώ 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη